Scrabbleforumet

Diskussionsforum om Scrabble
Aktuellt datum och tid: tis 23 okt, 2018 17:36

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Ett jättetack
InläggPostat: sön 17 jun, 2007 10:40 

För den fantastiska blombukett och det presentkort som jag avtackades med efter mina tre år som ordförande i förbundet och ytterligare ett par år i styrelsen. Jag blev helt överrumplad och väldigt, väldigt glad.

Som jag sade på mötet har det senaste året tyvärr varit det då jag fått minst uträttat - tiden har krympt och mitt engagemang kring Scrabble har väl svalnat något - , men som helhet är jag definitivt nöjd med vad som skett med svenskt Scrabble under min tid i styrelsen och vill passa på att tacka alla som under denna tid varit med och driva svenskt Scrabble framåt på olika sätt - oavsett om det har varit genom att till exempel sitta i styrelsen, bygga upp sajten, starta lokalklubbar, arrangera nya turneringar, förhandla med Saolredaktionen, bygga jätte-Scrabble, tjatat, tjatat och åter tjatat på spelare att komma på träningar, skapat nya ratingsystem eller välkomnat debutanter med öppna armar och välfyllda fikabord.

Lycka till den nya styrelsen (läs på nyhetsplats vilka de är), som - förutom att vara allmänt bra personer som brinner för Scrabble - verkar mycket ivriga att snabbt få driva på både det ena och det andra. Det lovar mycket gott inför framtiden!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 17 jun, 2007 11:16 
Användarvisningsbild

Då vill jag passa på att tacka hela avgående styrelsen: Stefan F, Daniel, Patrik, Erika och förstås Lisa!

Jag är väldigt imponerad av Lisas arbete, i synnerhet under första året som ny ordförande. Hon verkar ha varit otroligt engagerad i sitt uppdrag och det har nog betytt en hel del för förbundets verksamhet under de här åren. Att engagemanget har minskat lite under sista året är självklart, med tanke på allt barnalstrande och annat.

Det känns också väldigt betryggande med Johan som ny ordförande. Det kan inte bli annat än jättebra!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 17 jun, 2007 11:27 
Valberedningen

Jag instämmer naturligtvis i hyllningskören. Det är tveksamt om svenskt Scrabble fått sådan spridning som det fått och den publicitet som det fått om det inte varit för Lisa.

Jag hoppas och är övertygad om att detta inte är det sista vi ser av Lisa vid Scrabble-brädena.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 17 jun, 2007 23:40 

Jag instämmer i tackkören till den styrelse som varit och för den nya som för föreningen vidare, och till alla som deltog i årsmötet och tog alla kloka beslut.
Mycket roligt med allt ert engagemang

TACK

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]