Scrabbleforumet

Diskussionsforum om Scrabble
Aktuellt datum och tid: fre 16 nov, 2018 16:41

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: ons 23 maj, 2012 08:12 
Valberedningen

Hejsan,

Den officiella kallelsen kommer snart, men tills dess så kan det vara kul att veta att Svenska Scrabbleförbundets årsmöte för 2012 kommer gå av stapeln 10/6 2012 i Skärholmen.

Årsmötet kommer kombineras med det extra medlemsmöte som förra året beslutades hållas p g a det då ofärdiga bokslutet för 2010. Strul med banker och annan kommunikation har försenat det så kraftigt att det först i dagarna blev klart. Puh...

Men ett årsnöte är ju inte så mycket att hänga i julgranen utan motioner! Vill du att årsmötet ska diskutera nåt särskilt? Motionera nu, i forumet i kategorin "Årsmöte 2012"!

Välkomna!

InläggPostat: ons 23 maj, 2012 18:04 
Regelkommittén

Eftersom det vissa år har kommit upp frågor som inte direkt har varit motioner utan mer haft karaktären av allmänna diskussionsfrågor, så skulle jag väl vilja påpeka att det naturligtvis är helt i sin ordning att ta upp sådana saker, och att det inte kräver att man skriver en motion. Ett sådant exempel som jag tror vi hade förra året var om förbundet skulle köpa in nya klockor. Det var en väldigt bra fråga att diskutera på årsmötet, men knappast något som årsmötet behövde besluta om enligt någon motion.

InläggPostat: mån 04 jun, 2012 15:36 
Användarvisningsbild

En fråga som ni kan ta upp är vem som ska administrera hemsidan i fortsättningen. Som jag tidigare har meddelat så lämnar jag det självpåtagna uppdraget nu i samband med årsmötet.

Jag kan vara kvar som ratingansvarig ett år till om det är önskvärt, och jag kan även hålla ett litet vakande öga över de delar av Matilda som gäller inmatning av matcher och beräkning av rating.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]