Scrabbleforumet

Diskussionsforum om Scrabble
Aktuellt datum och tid: fre 20 okt, 2017 18:00

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: tis 03 mar, 2015 23:54 
Användarvisningsbild

Det är snart dags för årsmöte och på det ska vi som vanligt förutom styrelsemedlemmar också utse ledamöter i våra kommittéer. Från valberedningen (som består av mig och min syster Erika) vill vi gärna ha in intresseanmälningar från er. Allra viktigast är vår avsomnade ordlistekommitté som det nu är hög tid att väcka liv i. Vi väntar oss ju den nya SAOL-upplagan senare i vår och då gäller det att vi har ett motiverat och kunnigt gäng som kan ta itu med uppgiften att avgöra hur den ska transformeras till en ny tävlingsordlista för oss och när vi ska börja använda den. Dessutom behöver antagligen vissa kontakter tas med Akademin/Norstedts förlag för att få tillgång till en ny elektronisk lista och tillstånd att använda den som tidigare.

För den som är intresserad av att sitta i tävlingskommittén går det bra att kontakta valberedningen också. Ju fler vi har att välja på - desto bättre!

Kontakt kan tas med mig via e-post: henrik.jones1967 (här ska en kanelbulle in) gmail.com. Eller ring mig på 0709-675900.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]