Scrabbleforumet

Diskussionsforum om Scrabble
Aktuellt datum och tid: fre 22 aug, 2014 19:37

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 36 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Plusgiro?
InläggPostat: fre 23 dec, 2011 16:29 

Nu har jag, via bulvan för att inte röja min identitet, försökt sätta in ett par avgifter på det där bankgirot och dessutom försökt skriva mail till kassören at förbundet och berätta vad jag försöker syssla med.

God jul!

InläggPostat: mån 09 jan, 2012 12:32 

Är det nån som har mottagit ovan sagda mail eller dessa pengar? Går det att få nån bekräftelse på att det har kommit fram som det ska? Maila mig tillbaka eller skriv bara "Ja, klart" här i forumet, så är jag tacksam.

Eller skriv att det inte är klart om det inte är det, eller osäkert, eller nåt. Tack!

InläggPostat: mån 09 jan, 2012 12:45 
Användarvisningsbild

Jag satte nyligen in 2700 kr på kontot, för klockor som jag sålde på SM. Kolla gärna att de har kommit fram också.

InläggPostat: tor 12 jan, 2012 23:47 
Användarvisningsbild

Hej! Herr Ordf. gjorde mig uppmärksam på nya inlägg i denna tråd i tisdags kväll. Vi har nu tack vare en god insats av f.d. herr kassören Furth lyckats få dosan återaktiverad (icke utan en dos diplomati om jag förstod saken rätt) och jag har lyckats logga in på kontot igen.

Jag kan bekräfta att 180 kronor från Stefan (via din sambo) inkommit och bokförts på förbundets konto den 28 dec.
2700 kr från Gustaf bokfördes på kontot den 21 december.

Aktuellt saldo på förbundskontot för den som undrar är 41 743 kronor och 93 öre.

InläggPostat: tor 12 jan, 2012 23:52 
Användarvisningsbild

För den som ytterligare undrar över bokslutsarbetet så är tyvärr förbannelsen vad gäller vårt strul med Swedbank inte riktigt bruten än. Stefan F gjorde upp med banktjänstemannen om att skicka kontoutdrag för 2010 direkt till mig, men tyvärr har de inte kommit fram. Förmodligen har banken gått på en gammal adressuppgift de hade antecknad i kontouppgifterna, detta trots att jag i tidigare kommunikation meddelat dem att uppgiften inte längre är aktuell.

Vi är överens om att låta alla kontakter med banken gå via Stefan för att inte riskera en ny avstängningsaffär. Stefan ska försöka ordna upp saken nästa vecka. Planen därefter är att jag gör 2010 års bokslut så snabbt som möjligt och sen lämnar över allting till nye herr kassören Roland, så att han kan göra 2011 års bokslut, samt ev. börja ordna med en mer långsiktig lösning av våra bankaffärer.

InläggPostat: tor 12 jan, 2012 23:57 
Valberedningen

Hurra för våra avgångna kassörer!

InläggPostat: fre 13 jan, 2012 14:25 

Tack! Hoppas att också mailet kom fram som specificerar vad jag betalade för.

Men det löser sig alltid med tiden.

InläggPostat: mån 16 apr, 2012 12:13 

Händer något med bokslutet för 2010, undrar den bekymrade revisorn. Stefan F skulle ha kontakt med banken i mitten av jan, nytt strul?

InläggPostat: mån 16 apr, 2012 12:24 
Användarvisningsbild

Bokslutet är klart förutom att det betalats in 2000 kr för mycket från SM jämfört med vad det skulle finnas enligt redovisningen. Jag håller på att reda ut detta med Gunnar. När det är klart (blir i så fall en ytterligare verifikation som ska in och resultat för SM resp förbundet som helhet justeras med 2000 kr i positiv riktning) ska jag bara scanna in ett par verifikationer - sen kan jag lämna över allt till Rolle. Rolle har f.ö. redan fått det preliminära bokslutet i helgen - jag kan skicka över detsamma till revisorerna om så önskas.

InläggPostat: mån 16 apr, 2012 15:26 

Tack det räcker att jag får det när allt är på plats inkl sista verifikationen. Gaggig fråga: vem är revisor mer än jag?

InläggPostat: mån 16 apr, 2012 19:54 
Ordlistekommittén

Hm, när jag avgick som revisor och du så generöst klev in, var det Karin A som bytte kollega om jag inte missminner mig. Är hon kvar på sin post månntro? /Greger

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 36 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]