Förstasidan arrow Turneringar arrow Aktuella turneringar

Datum: 2015-03-21
Arrangörer: Anna Andersson
Gunnar Andersson

Det är nu 8 spelare anmälda.
Det går inte längre att anmäla sig.

Dags för att återigen spela en engelsk turnering. Vi hoppas denna gång på minst sex deltagare.

Samling 09:45 och spelstart 10:00. Tre ronder innan lunch, runt ett, och fem ronder på eftermiddagen. Gissningsvis är vi klara vid sjutiden.

Anmälningsavgiften är på 60 kronor och då ingår te, kaffe, mackor och något sött. Nya spelare behöver inte betala någon anmälningsavgift utan bara medlemsavgift till förbundet (60kr). De under 18 år betalar 30 kronor. Vi veteraner bör komma ihåg att vi också ska betala in medlemsavgiften på 60:-. Så har ni inte spelat tidigare i år blir det medlemsavgift plus anmälningsavgift på 120:-. Veteraner under 18 betalar då in 90:- till oss arrangörer.

Vi har mikro och det finns två matställen ett stenkast från lägenheten, en pizzeria och en sushi. Sedan ett Hemköp och en till pizzeria närmare stationen. Mikro för att värma medhavd mat finns i lägenheten. Det finns ingen bankomat i området.

Åk till Ulriksdals tågstation, gå mot vänster vid utgången och runda cykelvägen som ligger invid Hemköp. Håll till höger och se till att ha Hemköp på vänster sida och gå igenom en liten gång- och cykelväg där ni har spåren på höger sida. Gå över övergångsstället och ta till höger. Fortsätt sedan på Gunnarbovägen och så är ni strax på Fridensborgsvägen. Fortsätt rakt fram på den breda gångvägen. Längre fram har ni ett fritids på högra sidan och snart Fridensborgsvägen 11 på vänstra sidan. Leta fram Anna Andersson i displayen på porttelefonen och ring så öppnar Anna med sin telefon.

Våra katter Tetris och Rackham är snälla och håller sig oftast ur vägen men gosar gärna. Ni som är allergiska får ta ordentligt med allergipiller innan och vi stänger in katterna om det skulle behövas.

Taxa för besöksparkering på bostadsgator ska vara 8 kr/tim med en maxgräns på 80 kr per dygn.

Ring Gunnar på 073 769 93 36 om ni inte hittar.

Ovanstående är senast uppdaterat ( 2015-01-24 )

# Anmälda Rating Rankad
1. Gunnar Andersson 10721