Förstasidan arrow English Scrabble

Översikt

English Scrabble   Skriv ut
Pages in English
There is no English version of this web site yet, just a number of pages in English. Click the menu option Overview to find information in English about playing English Scrabble in Sweden. We also plan to tell you more about how we play this fun game in Swedish. We'll then supply a guide and vocabulary, so you can find your way around the rest of the web site.

If you have comments or want to get in touch with the English section of the Swedish Scrabble Association, please contact us at english [at] scrabbleforbundet.se (exchange [at] for an at sign).

Spela på engelska
Klicka på menyvalen intill så hittar du sidor på svenska och engelska om hur vi spelar engelskt Scrabble i Sverige. Så småningom ska den engelska delen av webbplatsen också ge information om hur vi spelar på svenska.

Om du har synpunkter på sidorna eller vill nå den engelska sektionen av Svenska Scrabbleförbundet, kontakta english [at] scrabbleforbundet.se (byt ut [at] mot snabel-a).

Senast uppdaterat ( 2012-03-12 )